tirsdag den 3. maj 2011

Mors dags gave..

Så er der blevet produceret mors dags gave.
Jeg ender altid med ikke at vide hvad jeg skal finde på til mors dags gave, så det ender tit med en eller anden lidt ubrugelig ting.
Så i år ringede jeg til min mor og hørte om hun havde lyst til at få hjemmebagte småkager i mors dags gave, jeg ved godt at det ikke helt tæller når hun ved det. Men småkagerne skal bruges når hun skal holde fødselsdag på lørdag. Så hun blev glad da jeg forslog det, for hun vil helst servere hjemmebagte småkager, men når ikke selv at få dem bagt.
Så det blev faktisk til en ret stor portion, omkring 70 stk. Og vi bliver kun 7 til fødselsdagen, så mon ikke der er nok ;)


3 kommentarer:

  1. Sikken dejlig gave at få, den kan man da bruge, forstår godt din mor gerne ville have det.;-)

    SvarSlet
  2. Supergod ide med hjemmebagte småkager som gave - den tager jeg lige til mig:-)

    SvarSlet
  3. dejlig gave.jeg er ikke i tvivl om at de smagte godt.

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)