tirsdag den 29. november 2011

1 år siden start..


Så er der gået præcis et år siden jeg startede denne blog. Det har været rart at have mulighed for at dele mine ting med jer andre. Og sikke mange gode ideer der findes i blogland :)
Det skal også lige nævnes at i dag har bloggen rundet 2000 sidevisninger. Det er jeg faktisk lidt stolt af.
Så er målet for det næste år bare at få nogle flere faste læsere. Hvis der er nogle gode fif til hvordan det kan lykkes er jeg meget modtagelig for forslag :)

3 kommentarer:

  1. Tillykke med det første år...Du skal bare være lidt mere aktiv med at kommentere på alle andres blogge...så vil der være en del der lige skal kikke ind på din og igen nogle af dem der vælger at blive fast læser.;-))

    SvarSlet
  2. Ja lige netop .... ind og kikke på hvilke blog andre har som faste læsere og så videre ind og kommenter deres blog og bliv evt fast læser af dem hvis de virker spændende ... det virker :o)

    SvarSlet
  3. Tillykke med et års dagen :)

    Som de andre, du skal være aktiv rundt på andres blogge, så kommer de også til dig - Jeg fandt f.eks først dig nu da du har meldt dig ind på bloggen min, som fast læser (Mange tak for det ;))

    Jeg har lige rundet din 10. læser :)

    Rigtig fin side du har, så bare kom ud og vær ikke bange for at kommentere, så skal der nok dukke nye læsere op skal du se :)

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)