onsdag den 4. januar 2012

Hæklede tørklæder

Så blev der lige to tørklæder til mig selv færdig.
Det har været hyggeligt og afslappende at lave dem, så det kan godt være det bliver til et par stykker mere, engang :)

 Jeg har set dette mønster brugt til forskellige ting. Bl.a. karklude og tæpper. Men ingen af delene er noget jeg lige får brugt. Så jeg valgte at lave et tørklæde med mønsteret i stedet for.

Dette pynte/flæse tørklæde fik jeg ideen til på et julemarked. 
Der var en ældre dame som havde hæklet en magen til, bare i bomulds garn. Og jeg var så heldig at hun gerne ville fortælle mig hvordan man gør.
Tørklædet er lavet af rester af garn der selv skifter farve.

1 kommentar:

  1. De er da blevet flotte begge to...det ser rigtig godt ud med pompomer på den brede af dem..;)

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)