fredag den 9. marts 2012

Jeg arbejder på livet løs...

Selvom der er lidt stille her på bloggen er det bestemt ikke fordi jeg ikke laver noget. Jeg er i fuld gang med at hækle firkanter til mit tæppe.

 Her er de første 58 firkanter, så der er stadig et stykke vej til 140.
Det er dog lykkes mig at få dem alle lavet med den samme hæklefasthed, så nu må jeg hellere få gjort projektet færdigt denne gang i stedet for at ligge det til side halvvejs.

Men der er "kun" 4 nøgler garn tilbage, så jeg kan da se at det tynder ud i beholdningen.

Ved siden af firkanterne er jeg også i gang med et par andre strikke og hækle projekter, så jeg ikke køre helt surt i firkanterne.

I morgen skal jeg på tur med strikkepigerne, jeg glæder mig rigtig meget, det plejer at være SÅ hyggeligt.  
Vi skal selvfølgelig besøge et par garn forretninger, så jeg håber jeg måske kan finde noget garn som vil være godt til at hækle alle firkanterne sammen med.
Jeg forstiller mig en farve som er i nuance med dem der er i firkanterne, så jeg må se om  jeg er heldig.

God weekend til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)