onsdag den 5. september 2012

Hæklede blomster/stjerner til hårpynt

Hos Design by Dalkær blev jeg meget inspireret til at prøve at hækle bitte små ting til at bruge som hårspænder eller øreringe. 
Mit første forsøg blev to sæt hårspænder.
Pynten er hæklet med hæklenål nr. 0,75 og broderitråd.
Jeg skulle godt nok holde tungen lige i munden til at starte med, men blev hurtigt grebet af det. Så de små blomster til øreringe skal bestemt også prøves :)

 
Blomsterne er limet på hårspændet og efterfølgende syet fast.




1 kommentar:

  1. Hvor er de fine :) kan lige forestille mig at der skulle en del tålmodighed til

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)