søndag den 16. september 2012

Japanske blomster til sjal..

For nogle indlæg siden, her, viste jeg en masse projekter som manglede at blive gjort helt færdige.
Nu har jeg fået monteret to tørklæder/sjaler af de japanske blomster jeg har hæklet. I dag blev de så spændt ud og er helt færdige nu.

Her er resultatet


Der er stadig omkring 10 japanske blomster i beige/lyserød tilbage. 
Sammen med min veninde er vi ved at se om de kan bruges som pynt på en taske.
I får resultatet at se, hvis det kommer til at virke :)

1 kommentar:

  1. De er da blevet flotte...glæder mig til at se hvad du bruger de sidste til.;-))

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)