onsdag den 26. september 2012

Pulsvarmere..

I sommers hæklede jeg et tørklæde/sjal, du kan se det her.
Da jeg var færdig med det projekt, som gik ud på at få brugt noget reste garn, var der stadig garn tilbage.
Så nu fik jeg langt om længe lavet et par matchende pulsvarmere.
Men nu er vejret jo faktisk også til at de kan tages i brug med det samme :)
Opskriften er fra bogen Hæklede gaver af Sidsel Sangild.
Der er faktisk ret  mange sjove ting i bogen og mange af dem er hurtige at lave hvis man lige mangler en lille gave.

2 kommentarer:

  1. dejligt at få bugt med nogle rester

    De ser gode ud

    SvarSlet
  2. De er jo præcis magen til mine!! Ej, hvor er det sjovt...men jeg kan se du heller ikke har fået det samme mønster frem, som i opskriften. Mine bølger ville lægge sig ovenover hinanden og ikke forskudt som hos Lutter Idyl, men så længe det bare ser godt ud, gør det vel heller ikke noget, at det ikke bliver som i opskriften :0)
    Dine er også super fede - ha ha!!

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)