torsdag den 7. februar 2013

9 år gammel..

...bliver Nemo i dag.
Så nu er han ved at være en ældre herre.
Og det ser ud til at det er hårdt at blive gammel :)

Det er underligt at der allerede er gået 9 år sammen med Nemo, jeg synes ikke det er længe siden han var hvalp. 
Når han nu bliver ældre er jeg også nødt til at begynde at overveje at der kan komme skavanker og at han ikke lever uendeligt. Det er lidt tungt. Og ja, jeg ved godt at jeg ikke skal tage sorgerne på forskud, men jeg tror jeg er nødt til at have det liggende lidt i baghovedet for ikke at blive alt for lammet når han ikke er mere.
Men jeg håber og satser på mange gode år med ham endnu.


Den anden dag spiste jeg melon og Nemo ville meget gerne smage. Så han fik lov at få resterne :)
 

Jeg var meget imponeret over at han kunne finde ud af kun at spise melonen og ikke skallen.
 
 

Dette billede er nogle år gammel, men jeg ville lige vise jer det.
Her sidder han og ser så sød ud i håb om jeg vil hjælpe ham med at få fat i det pindsvin han har fundet, men ikke selv kan komme ind til.
Det skal siges at han ikke fik hjælp, selvom han næsten ikke var til at stå for :)

4 kommentarer:

  1. Tillykke til Nemo med de 9 år :)
    Hvor ser han bare dejlig ud

    SvarSlet
  2. Hvor er han dog sød ud! Og stort tillykke med Nemo :) Det er svært at forstå som tiden flyver.. Jeg synes også lige det var igår jeg fik en lille rødstribet kattekillin på 12 uger, men nu er han altså en stor hankat på snart 4 år ;-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med Nemo..jeg fatter ikke du kunne stå for det blik der, han er da bare dejlig.;-))

    SvarSlet
  4. Stort tillykke til Nemo, den bedste ven man kan have.
    Giv ham et kram og en hundekiks fra mig :)

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)