torsdag den 21. februar 2013

Genbrugs grydelapper..

I er nødt til at se hvad jeg fik den anden dag.
Min veninde har syet grydelapper til mig, jeg synes de er så fede :)


Det er bagdelen af to par cowboybukser der er brugt.
Jeg så ideen på en blog og synes de var så fede, det hørte mine veninde, og synes så jeg skulle have 
sådan et par. 
Det er ret smart, de kan bruges som grill handske ved at sætte hånden ned i lommen.
 
Jeg er rigtig glad for dem og nu er de gamle grimme grydelapper smidt ud :)

6 kommentarer:

  1. ja rigtig smarte også edder smart de kan bruges som handsker

    SvarSlet
  2. Hun er godt nok dygtig til at sy sådan nogle, hvis hun får syet for mange af dem kunne jeg da godt bruge sådan et par.;-))

    SvarSlet
  3. Det er simpelthen genialt! Hvor er de fede og det ville være en super flytte-hjemmefra-gave - du er heldig med så dejlig en veninde, men det har jeg vist sagt før :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er såå heldig at have sådan en veninde. Hende vil jeg bestemt heller ikke undvære :)

      Slet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)