tirsdag den 25. juni 2013

Cup cakes..

I går blev der pyntet cup cakes til min veninde. hun har sidste dag på arbejde i dag og spurgte om jeg havde lyst til at bage cup cakes.
Det ville jeg rigtig gerne, jeg synes de er sjove at lave, men ulempen ved dem er jo at de skal spises ret hurtigt og kan ikke fryses. Så det kræver en anledning at lave dem.

 Jordbær cup cakes, med jordbær frosting og en chokolade kringle på toppen

 Oreo's cup cakes, med cup cake frosting og en oreo til pynt.

Det er godt at de er gået ud af min dør så de ikke kommer til at sætte sig på mine sideben, jeg ville ikke kunne lade dem stå :)



5 kommentarer:

  1. Hold da magle mand de ser lækre ud :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser de dog lækre ud - mums! ;)

    SvarSlet
  3. Mange tak :) De faldt også i meget god jord :)

    SvarSlet
  4. Mums, næste gang sender du bare en posefuld :)

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)