onsdag den 17. juli 2013

Bjørn Wiinblad platter- redesign..

Ja, nu er der nogle der vil krumme tæer, hvis de har Bjørn Wiinblad meget kær.
Men jeg så for længe siden, på en anden blog, at platterne var blevet malet med en smugle farve og så synes jeg lige pludselig at de blev fede. 
Så nu har jeg selv prøvet.
Imens jeg sad og malede platterne gik det op for mig at der med plattere faktisk bliver fortalt en kærligheds historie. Jeg troede ikke der var en handling, jeg troede bare det var nogle forskellige tegninger uden nogen større mening. Men jeg blev klogere. 
Nu skal i se dem. Jeg skriver hvilken måned det er og hvad titlen på platten er, så kan du også "se" historien.

 Januar (kontakt), Februar (maskerade), Marts (victoire)

 April (konflikt), Maj (harmoni), Juni (roser)

 Juli (nocturne), August (bye-bye), September (saison start)

Oktober (paradis), November (optimisme), December (mirakel)

Nå hvad synes i. Er det mishandling af Bjørn Wiinblad's platter??
Jeg er nysgerrig, vil gerne høre jeres mening :)

12 kommentarer:

  1. Jeg er VILD med dem!!!! Og meget misundelig på din komplette samling :))))

    Jeg har kun januar april og november - søger foreløbig også marts, så har jeg alle vores fødselsmåneder men en komplet samling ville jo være helt fantastisk ;)

    Jeg har selv overvejet at male mine - hvilken maling har du brugt?

    Smil

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina.
      Det kan være du skal på loppemarked tur for at se om du kan finde dem alle :)
      Jeg har brugt Posca tusser. Den farve jeg gerne ville have og så en tynd sort til at tegne stregerne op med igen.
      Jeg glæder mig til at se dine på din blog :)

      Slet
  2. Nej, de er blevet så fine, synes jeg :-)

    Jeg har selv en samling af de Bjørn Wiinblad platter, som jeg overvejer at farve en smule med pink Posca tush og så hænge dem op i pink bånd :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise :)
      Jeg tror det kunne være rigtig flot med pink bånd. God idé med farvet bånd til at hænge op i, det vil jeg huske :)

      Slet
  3. Hvis jeg skulle have dem i mit hjem skulle de helt sikkert også males lidt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes heller ikke om dem uden farve :)

      Slet
  4. Jeg synes de er blevet fine og nej det er bestemt ikke mishandling :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de blevet flotte Tanja - en ide til næste marked :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De var med på marked denne gang. Og de blev meget beundret eller hadet. Alle folk havde en mening om dem og en del fik inspiration til at gøre noget ved dem de havde liggende der hjemme.

      Slet
  6. Fald lige over dine platter. Hvor er de fine :-)

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)