torsdag den 26. september 2013

Her er lidt stille nu, men...

... jeg får da lavet lidt alligevel.
Men jeg er i gang med nogle projekter der lige tager lidt længere tid end et hæklet dyr.
Jeg har tidligere nævnt at jeg er i begyndt på et hæklet tæppe.

Status er 16 firkanter og meget lang vej igen :)

Næste projekt er en poncho. Der må jeg sige jeg er stødt på lidt udfordring, det er hækletøj der kun kan laves når jeg er selv.
Opskriften kan du se her.

Jeg er ikke kommet så langt, men der er da begyndt :)

I mellem tiden er der lige blevet lavet en ting, men det er en gave, så jeg kan ikke afsløre hvad det er endnu :)





Sidste projekt er et par benvarmere. Jeg slog op til dem februar måned og fik strikket ca 10 cm, og så kom de første frem igen for 14 dage siden.
Nu måler de ca 55 cm og jeg vil gætte på jeg mangler 10-15 cm endnu.



De er strikket i strømpegarns rester, derfor det mærkelige mønster :)




4 kommentarer:

  1. Fine projekter du har gang i og forstår din udfordring med ponchoen. Undgår selv den slags og holder mig til det helt enkle, da koncentrationen ikke er særlig samarbejdsvillig i den slags :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige nu er poncho'en kommet i skammekrogen, jeg kunne slet ikke få det til at virke. Jo virke, men jeg synes ikke det blev pænt. Så nu må jeg se om jeg får mod på at finde den frem igen engang.

      Slet
  2. Det er også dejligt med lidt større projekter engang imellem og dine ser dejlige ud. Jeg glæder mig til du får den poncho færdig - den er bare smuk.
    Jeg får i dag garn hjem til en anden poncho og det glæder jeg mig vildt meget til - det er den første beklædningsgenstand jeg skal lave til mig selv ;)

    SvarSlet
  3. Jeg er så spændt på at se din poncho :) Jeg er gået i stå med min, jeg synes den blev træls og jeg blev bare utilfreds. Så nu er den blevet lagt på køl..

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)