søndag den 24. august 2014

Søndags bagning..

Der for lige en lille bage djævel i mig i dag. Der endte med at blive bagt flere ting.

Først de her super nemme cookies.
Skal du hurtigt lave nogle småkager, så der de her rigtig gode, de tager ingen tid og smager 
 super godt.


Jeg fik æggehvider i overskud da jeg havde bagt cookies. Så jeg var nødt til at bruge dem til noget, og jeg synes helt almindelige kyskager kan blive lidt kedelige. 
Så kom jeg i tanke om at jeg havde set en opskrift på lakrids kyskager, så dem blev det :)

Da jeg stod midt i bagningen af småkagerne, var der nogle gæster der meldte deres ankomst i aften, så en kage skulle også lige bages.
Valget faldt på denne banankage.
Hvis man ikke er så meget til banankage fordi den smager lidt for meget af banan, så er denne kage rigtig god. Man kan smage bananen men slet ikke så gennemtrængende som "traditionelle" banankager.
 Og endnu et stort plus er at den holder sig frisk længe.

 Det kan være i blev lækkersultne :) Så må i, i krig med opskrifterne, de er nemme :)

4 kommentarer:

  1. Nej jeg tror nu det var en bage engel ;) og mon ikke gæsterne var glade for dine anstrengelser - lækkert ser det ud. Jeg spiser ikke kage for tiden, men man kan da godt nyde synet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Aslaug. En bage engel havde jeg ikke lige selv tænkt på. Men da bestemt et meget mere positivt udtryk :)
      Gæsterne var godt tilfreds :)

      Slet
  2. Uhhmmm, ser godt ud og hjemmebag er nu nummer 1. Dine gæster er heldige.

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)