lørdag den 13. december 2014

Hama sne"par"..

Den anden adventsgave til veninden blev det her søde sne"par".


Jeg er med i en gruppe på facebook hvor jeg så dette par. Jeg kunne ikke stå for dem, så de skulle laves til veninden :)

Når jeg laver perleting til ophæng, som skal bruges til gave, sætter jeg altid lærertyggegummi på så det er klar til at hænge op, når modtageren får den.
Det er ikke alle der lige ligger inde med lærertyggegummi og så er der jo en sandsynlighed for at det man giver ikke kommer op og hænge af den grund at det kan være lidt besværligt at få gjort.

Da sne"parret" her var færdigt ville jeg jo gøre det klar og få det pakket ind. Men jeg kunne bare ikke finde mit lærertyggegummi. Jeg ledte højt og lavt og alle steder. Jeg fandt det ikke og det er endnu ikke dukket op. 
Godt at Bilka har det i deres udvalg, så de kunne blive pakket ind :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)