fredag den 26. december 2014

Rigtig glædelig jul...

... til alle mine dejlige læsere. 
Om end det er lidt forsinket, julen kom før jeg var helt færdig til det i år, sådan kan det jo gå :)

Jeg er rigtig glad for at I er så mange der har lyst til at følge med her og ikke mindst kommentere mine indlæg, det er så dejligt at høre hvad i mener.

Jeg håber at I stadig har lyst til at følge med, selvom det jo er tydeligt at jeg har ændret/udvidet indholdet på bloggen. Blot her i 2014 er der kommet mini Hama perler, knipling og ikke mindst mosters lille dreng på programmet. 
Derfor er jeg fuld klar over at jeg måske mister nogle læsere på den konto, men håber så der kommer nye til. 

Ærgerligt at miste læsere, men jeg ser det som en god og positiv udvikling for mig, at der sker forandring på bloggen.

Til jer som måske har mistet interessen, hvis i stadig læser lidt med, vil jeg takke fordi i har bidraget med kommentarer til bloggen. 

Jeg vil lige vise jer et par billeder af Noah. Jeg har holdt jul sammen med ham, hans mor, min mor og papfar og tre hunde. 
 Bedsteforældrene har virkelig nydt at have barnebarnet hjemme, nogle gange har de næsten kæmpet om hvem der skulle holde ham. Det er så dejligt at se at de gerne vil ham. 

Bedste spiser julemiddag med Noah på skødet :)

 Julen er meget hård. Noah sover rigtig godt og den lille hund (en hvalp på 4 måneder ) er også 
blevet træt. 
Men det er den store hund, den ved pilen, også :)
De kunne alle tre godt holde til at sove sammen på sofaen.

Til slut, endnu engang glædelig jul og en rigtig godt nytår til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Kære Tanja. Du slipper altså ikke af med mig, som læser, selvom jeg tiltider kan være ustabil. Smiler bredt. Det er helt fantastisk, hvad bitte små mennesker kan få frem i voksne familie medlemmer. Hjertet svulmer op af kærlighed og omsorg. Glædes tårer triller og man vil gøre ALT for dem.
    Forsinket glædelig jul og godt nytår ønskes du & familen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Tove. Hvor din kommentar varmede hos mig, det er så dejligt at vide at du følger med her. Ja, det små størrelser vende helt op og ned på end liv, det er ret stort :)

      Slet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)